miercuri, 29 martie 2006

culori de primavara

culori de primavara
culori de primavara

De data asta primavara e hotarata sa vina si chiar si asa parca tot nu imi vine sa cred ca e frumos afara si ca e cald si ca baschetii mei au iesit in sfarsit la o plimbare asa cum meritau

se pare ca au inceput incet ,incet sa curga culorile si prin bucurestiul asta gri si deprimant,azi am vazut copaci infloriti ,am vazut salcii inmugurite si niste arbusti care infloresc galben(nu am stiut niciodata cum se numesc)...ei bine dupa toate astea vazute intr-o singura zi..zic ca vine primavara pe bune si sper sa nu ne surprinda iar un frig aparut ca din senin.

primavara asta trage a plimbare,imi aduc aminte ca am carti care ma asteapta acasa,ca am cursuri care au fost citite de insuficiente ori,ca la birou trebuie sa fiu indiferent ca am chef sau nu...si totusi e primavara si e frumos,vrei sa zambesti si sa fi fericit doar pt ca e primavara si pt ca e primavara e pe bune asa cum ai asteptat toata iarna sa fie.

de fiecare data cand vine primavara toate parca isi schimba fata,toate parca arata mai bine...te-si uitat in oglinda ai vazut ce bine arati azi,poate e doar o iluzie,dar stii...e primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu