luni, 24 noiembrie 2008

de weekend

un weekend care a inceput mult prea devreme si mult prea prost si s-a terminat tarziu si bine...bine pentru mine si rau pentru cei ce conteaza pentru mine. Am mai scris depre faptul ca atunci cand mie imi e foarte bine, celor din jurul meu numai bine nu le este.
pana la urma am ajuns si la polivalenta ...pentru ca altfel nu s-a putut si cateodata nu putem sa alegem sau mai bine zis singura alegere e sa facem pe plac cuiva, chiar neintelegand motivul..... era cum ma asteptam...
si a fost frig weekendul asta, daca as fi avut soba in camera mea si nu un calorifer, as fi facut focul pana cand as fi murit de cald, afara era mult prea frig....frig
sambata a nins, a nins mult, cu fulgi mari si a batut vantul foarte tare...parca venea iarna...nu inca.... apoi s-a oprit totul si a apus soarele...incendiar si pana tarziu in noapte.
acum cineva incearca sa ma faca sa imi incalc o promisiune facuta mie....trist...va vedea ca nu se poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu