miercuri, 24 decembrie 2008

tarziu, inainte, ajun

m-am tot gandit daca sa scriu sau nu, daca va fi cliseu sau nu , daca si iar daca ,pana la urma ma hotarasc ca totusi vreau, vreau sa scriu si in concluzie exact asta voi face.
a fost o zi total aiurea azi, cea de ieri ...si mai si , nici nu vreau sa imi aduc aminte...groaznica.
astazi am impachetat cadouri si mi-am imaginat reactia fiecaruia cand il va desface....sunt impachetate bine ca sa fie suspansul mai mare, am ales iar argintiu pentru fundite...la anul o sa aleg auriu...asa spun in fiecare an si fac tot ca inainte.
m-a apucat melancolia, nu stiu de ce. sper maine sa fie ok, sa nu ma enervez, sa nu ma supar si sa nu dezamagesc.
anul asta bradul este mai incarcat ca niciodata, am vopsit prea multe conuri, arata chiar bine dar am prea multe....le-am gasit intr-o cutie pe cele de anul trecut, din retezat...delicate.
mi-am facut baie...as fi vrut sa pot dormi acum dar sunt mult prea obosita ca sa dorm.
am avzut si un film de craciun...frumos, m-a facut sa ma gandesc la ce imi doresc de craciun....imi dau seama ca nu am un raspuns la intrebarea asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu