vineri, 2 octombrie 2009

home sweet home

mai am 2 zile de vacanta,poate 3...s-a terminat ultima mea vacanta.
inca visez la dimineata cu soare cald , liniste si trezirea la ora imposibil de tarzie doar pentru ca e vacanta. in sfarsit acasa si toate sunt asa cum le-am lasat, trebuie sa mai ajunga unele si la locul lor, m-am cam saturat de facut si desfacut bagaje, pentru o perioada cel putin. a fost o vara plina, o vara care se preconiza a fi lunga si plictisitoare, a fost oricum dar nu plictisitoare. nu am stat pe acasa prea mult, spre fericirea sau nefericirea unora si altora.
imi era dor de casa, imi era dor de un somn bun in patul meu...
a fost o vacanta pe cinste si cate se mai pot intampla in 2 zile...destule.
dupa vacanta incepe circul...ultima reprezentatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu