marți, 6 aprilie 2010

fire de iarba

o bucata de hartie e ca un copac pe care il cunosti de mult timp
mi-am revazut o primavara in ochii tai
erau altii atunci cand ma priveau
sa vezi in trecut vorbe buna si pline inteles
increderea mi-o spui cand inca mai am incredere in 2
primavara ploua cateodata, atunci vreau sa stau si sa vad
nu imi place sa umblu si sa simt
cand simti prea mult te pierzi prea mult in fizic
cand fizicul te stapaneste te pierzi pe tine
zambesti la trecut si privesti in viitor
sunt nori pe care nu credeai sa ii simti
acum te uiti la o bucata de plastic si simti nemurirea
nemurirea lui sau solutia dincolo de el
parul tau se asorta cu bluza si va potriveati in priviri clare
am vazut cum dincolo de aer e aer si altceva
mi-ar fi placut mai multa liniste
mi-ar fi placut verde
arome de amintiri in fire de iarba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu