vineri, 21 mai 2010

ultimul examen...gone with the wind

daca toate zilele din toti cei 6 ani ar fi fost ca ziua de astazi, atunci am fi simtit ca vom absolvi scoala de relaxare. Astazi totul a fost altfel, astazi am ras, astazi ne-am gandit ca au trecut 6 ani, ca ne-am despartit de colegi si ne-am imprietenit cu alti colegi.
Iti mai aduci aminte ciocolata Kiss umpluta cu un soi de spuma de banane si capsuni, ei bine premianti s-au delectat cu asa ceva azi, ce vremuri au fost si sunt...
ne-am pozat, ne-am scuzat la biblioteca, am intarziat cu cartile multe zile dar nu e ok, ne mai trebuie cateva ca sa facem o bibliografie.
credeam ca o sa ma simt intr-un fel altfel decat obosita, mai bine spus epuizata si un pic trsita, imbatranim si viata merge inainte.
suntem norocosi si atat , am facut, facem ce ne-am dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu