luni, 27 septembrie 2010

furia rosie

Dupa cum unii dintre prietenii mei stiu, dupa indelungi chinuieli si asteptari si amanari, in sfarsit mi-am achizitionat un nou mijloc de transport si implicit o noua distractie- Bicicleta. Acesta bicicleta este mandra posesoare a unui nume....predestinat - Furia Rosie sau varianta spaniolesca, mai mult sau mai putin corecta, La rabia rojas.
ei bine o data cu furia rosie am devenit mai atenta la unele lucruri din jurul meu si o sa revin cat mai curand cu un post despre orase bike friendly.... am descoperit unul :P si nu e bucurestiul.
Mi-am prospus chiar sa particip (singura sau poate nu :P ) si la  O zi fara masina mea in Bucurestiul meu 29 septembrie 2010
http://bikewalk.ro/o-zi-fara-masina-mea-in-bucurestiul-meu-29-septembrie-2010.html 
Sper sa ajung aici si va astept si pe voi...biciclistilor ! :P

Un comentariu:

  1. Astept sa vad si poze cu bicicleta si poate cu tine pe ea ... preferabil si cu esarfa fluturand in vant sa vada lumea ca nu doar stateai la poze :P , iar bikewalkurile sunt fun, am fost si eu la cateva ... poate ne intalnim la cel despre care spuneai pe 29 comparam "furiile" :) ... pana atunci bicicleste , bicicleste ;)

    RăspundețiȘtergere