sâmbătă, 16 octombrie 2010

o zi perfecta ... in greutati

incepe de dimineata atunci cand iti e lene sa te trezesti si ai vrea sa dormi pana tarziu sau foarte tarziu, continua cu o plimbare cu tramvaiul catre locatia unde ai treaba si apoi ajungi inapoi acasa in timp record sperand ca ai putea sa castigi niste timp si sa mai rezolvi ceva.....gresit urmeaza mult timp pierdut asteptandu-i pe altii.
prin magazine in cautare de chestii de care ai nevoie e complicat , intr-o zi o sa ajungi inginer constructor.
iti faci nervi, multi nervi si din cauz alor cumperi lucruri aiurea si insuficiente cantitativ, unii vroiau sa ia case de randunici ..... totusi sunt niste bani.
iti trec nervii si din ceea ce se vrea ceva devine altceva, m-am gandit si pana la urma ma plimb cu trenul... am uitat sa amintesc de telefonul care ma anunta ca  sambata dimineata trebuie sa fiu la un simpozion, asa ca la 23.30 revin in bucuresti dupa o calatorie de 1 ora si 45 de minute cu trenul, nu imi era dor, m-am straduit mult sa nu adorm intr-un tren pustiu si sinistru, am citit 2 basme si 3 ziare.
mi-a facut placere sa recitesc tinerete fara batranete si viata fara de moarte....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu