marți, 4 ianuarie 2011

wild roses

daca as putea sa ma intorc in timp nu as face asta pentru ca imi place sa traiesc in prezent.
revad cateodata fragmente de amintri si imi aduc aminte de cum ne-am batut cu zapada si ne-am dat cu sania, cum fotografiam umbre pe zapada si mestecam in prima mea mamaliga ratata, fara ajutorul tau nu cred ca o reparam...
mai stii cum erau toate si parca ieri au fost, cum a intrat pisica cu labele in tort, cum , cum, cum
locul nostru e acum inghetat si inzapezit, la primavara o sa il regasim si o sa il redescoperim, dar asta la primavara sau poate intr-o nebunie scurta de iarna.
stiu ca sunt clipe cand... dar trebuie sa fie si clipe cand...
timpul trece ca gandul si exista explicatii pentru asta.
 tineretea nu e o stare de spirit, tineretea e pur si simplu; sunt cuvinte rostite printre aburi de alcool si printre rasete isterice, printre lacrimi in brate aproape necunoscute.
diafana , delicata, pura si inocenta parca asa spuneam
nu e nevoie sa trag linie si sa adun, atat cat este e suficient si e fericire.
cateodata pur si simplu plutim, plutim spre visare ca sa gasim ghiocei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu