miercuri, 10 mai 2006

alta zi...


alta zi...

luni....

de dimineatza de tot ..prima plimbare cu autobuzurile lor...mi s-a parut cam scump..dar dupa ce te gandesti un pic nu e chiar asa....strazi inguste..chiar si soselele inguste...cam aiurea...nu e de mirare ca toti au masinile lovite.

ajungem in grass destul de repede..stradute inguste,scari si case vechi,curat si ingrijit..oare cand va fi asa si al noi?! vizitam fragonard..fabrica de parfumuri...raman cu un miros placut in nari si o gaura considerabila in buzunar..inca mai cred ca a meritat(gaura in buzunar).

aproape ca ne pierdem in grass cu toate ca aveam harta si intr-un final ajungem al autogara de unde luam autobuzul catre cannes...drumul nu a fost prea lung...si in sfarsit am vazut case si curti care aminteau putin de acasa...cateodata parea totul asa ciudat.

in cannes aglomeratie si in rest nu prea multe chestii de vazut...am mers pe insula st. marguerite si spre nenorocul nostru lunea este inchis muzeul...asta includea si locul unde a fost inchis ala cu masca de fier. in rest f draguta insula si am bagat si picioarele in apa...in mediterana

inapoi in cannes la aglomeratie,la magazine scumpe..mi-am facut fotografii in fata cladirii unde se desfasoara festivalul de film si am ajuns in alta statie de autobuz care sa ne duca inapoi in nice..eram iar obosite si ne gandeam ce sa facem marti

am si gatit in seara aia...asta daca o salata se poate numi a gati ceva

am descarcat fotografiile...eram un pic dezamagita apartul a facut figuri toata ziua..am sperat marti sa mearga mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu