miercuri, 3 mai 2006

prima zi


prima zi

Am ajuns la aeroport dupa ce ma suparasem pe tata...se intampla numai cand nu ar trebuii dar nu a fost vina mea.

la aeroport aflu ca mi-a fost anulat zborul din milano la nice si ca ma trimit cu alt avion....am plecat cu luftansa si am ajuns l amunchen nu la milano...si nu imi pare rau pt ca la muchen aeroportul era f mare,chiar impresionant de mare,curat si luxos(sau cel putin mi s-a parut mie).

am ajuns in nice pe la 5 si am gasit repede statia de autobuz unde trebuia sa ne intalnim...eram dej aobosita dar duminica urma sa fie Pastele...vroiam la biserica .

am ajuns la studio in 15 minute si decat mi-am lasat bagajul si am plecat la supermarket...in frigiderul ei batea vantul...asa probabil ar fi si la mine daca as sta singura.

la supermarket am luat contact pt prima data cu preturiel lor ...mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc ca nu sunt acasa dar nu a fost asa tragic cum ma asteptam sa fie.

inapoi la studio am facut orez cu legume ..am mancat,ne-am imbracat si am plecat la plimbare pe promenade des anglais...de acolo ne-a cules cineva cu maisna si am ajusn al biserica...am avut noroc cu biserica pt ca eu chiar imi doream sa ajung la slujba si chiar daca jumatate a fost in franceza a meritat efortul : )

duminica am ramas singura si mi-am propus sa ajung la castel ...de fapt ruinele unul castel care erau pe o colina ca capatul celalalt al promenadei....am mers pana acolo pe jos ...ce o fi fost in capul meu(la 2 zile dupa incursiunea asta am aflat ca are 9 km),am facut basici la amandoua picioarele pt ca am avut talpile in adidasi puse stramb,dar a meritat efortul ...vedere panoramica catre toate partile din Nice. M-am si bronzat ..luni am fost rosie la fata toata ziua..bine ca nu m-a tinut mai mult imi statea tare aiurea .

seara am ajuns inapoi...am dormit lemn...luni ma astepta o noua zi ...

acum dupa ce a trecut toata vacanta asta imi dau seama ca imposibilul e posibil, totul tine de tine si de cat de hotarat esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu