duminică, 2 iulie 2006

noaptea devoratorilor de publicitate


anul trecut am ratat noaptea asta pt ca eram in pana de finante si pe daesupra nu vroia nimeni sa mearga cu mine..anul asta am spus ca nu o sa ratez si era cat pe ce sa o fac iar...daca nu iese omul sa socializeze,sa mai vada lume si ce se mai intampla si sta izolat cu zilele in casa cu niste carti total plictisitoare era aproape logic sa se intample...am auzit intr- doara la radio si am sarit ca arsa!!! bai e maine si eu nu am bilete si cu cine naiba ma duc!!! well i got tickets dupa ce am aumblat vreo 2 ore prin soare si prin oras...credeam ca nu mai gasesc si ca nu mai ajung acasa.

sa ne pregatim de plecare...cum o mama cool nu isi parseste odrasla si tre sa ii faca toate poftele...cum ar fi sa mearag la noaptea devoratorilor de publicitate cu ea...m-am schimbat de 3 ori pana am primit ok-ul.

plecam mai tarziu de acasa in speranta ca o sa ratam parazitii ....mama nu ii suporta si nici eu nu ma dau in vant dupa ei....ghinion ...am ajuns si nu incepuse nimic..in sala deja caldura era inabusitoare..f naspa ...bine ca ne-au dat pliante o sa avem cu ce sa ne facem vant si probabil o sa facem si scurta la mana pana la sfarsitul serii...de fapt noptii.

ne gasim locuri sa ne convinasi mai stam vreo juma de ora pana incepe toata chestia...apare dan chisu...bla bla bla..total neinteresant...unii care fac niste glume ..unele dintre ele chiar bune..teo si nu mai stiu cine. si dupa intra parazitii....sonorizare destul de proasta pt ca nu se intelegea mai nimic spre fericirea cuiva care nu avea chef deloc e ei...si uite asa a suportat mama o ora de parazitii fara sa vrea.

incep reclamele ...f bune multe dintre ele ..mai putin unele de prin coreea,burkina faso,singapore si asa mai mult pt ca nu intelegeai mai nimic din ele,sonorizare inca defectuoasa ,in jur de 2 parca s-a facut mai racoare asta poate si pt ca plecase super multa lume oricum la 9 cand a incepu toata chestia era o imagine chiar aiurea o sala intreaga care isi facea vant cu diferite pliante sau stegulete capatate inainte dea intra in sala.

mi-a placut filmuletul cu toby..f misto si au fost f multe spoturi f bine facute...si uite asa o sa asteptam si la anul si poate nu o sa ne trezim cu 24 de ore inainte maine e si eu nu am bilete....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu