luni, 24 iulie 2006

zile de vara


zile de vara

Pana la urma am ajuns la munte...mi-a luat 2 sap sa reussesc sa ajung,a meritat efortul chiar daca nu am facut tot ce aveam in plan. drumul pana acolo a fost un continuu r we there yet?! ...chiar credeam ca o sa ajungem la brasov inainte sa ajungem la cheia si din cauza serpentinelor cuiva i s-a facut rau si a fost naspa....

pana una alta a fost frumos,am pus cortul,ne-am facut plimbarea de rigoare ,am mancat si ne-am bagat la somn....meritam macar atat dupa o sap groaznica in care nu am stat deloc si vineri seara ne bagasem la somn la 2 ....iar la 5 ne-am trezit... duminica ne-am trezit devreme si am plecat intr-o plimbare asa cum ne place noua,mai luna si plina de chestii care merita vazute. daca o sa ma chinui la fel de mult sa ajung si al mare 2 zile ...poate ca o sa renunt din start pt ca oricum am vazut marea anul asta..chiar daca nu a fost marea neagra...

la munca luni..am fost adormita toata ziua...azi plec mai tarziu ....in septembrie imi iau concediu...poate ca merit si eu macar atat o sap de concediu in septembrie.

se pare ca faci unele sacrificii pentru ca tii prea mult la unele persoane...se pare ca masina mea va intarzia sa apara,se pare ca lucrurile ies asa cum vrei dar nu atunci cand vrei...so o sa ma consolez cu gandul ca o sa iasa lucrurile asa cum trebuie mai tarziu si nu acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu