luni, 13 februarie 2006

prea multa iarna

prea multa iarna
prea multa iarna

Am asteptat prea mult iarna asta ca sa am parte de zapada, acum cand mai e putin si se termina realizez ca nu am facut decat un singur bulgare de zapada,si acela din niste resturi adunate de pein diferite locuri, nu am facut nici macar un ingeras in zapada...nu am avut zapada. mi-am propus sa ajung la munte si a ajuns sesiunea la mine inainte sa ajung eu la munte, poate cand o sa termin sesiunea acolo inca o sa mai fie zapada chiar daca norocul meu imi spune ca m-as insela mult. urasc iernile astea atipice care au inceput sa devin atipice,unde e zapada de alta data, unde sunt nametii aia mari care te cuprindeau cu totul?! Asta a fost o iarna total aiurea,o iarna atat de diferita de celelalte din atatea puncte de vedere,a fost schimbata,am fost si eu schimbata. iernile nu vor mai fi asa cum erau,toate se schimba,toate sunt altfel,unele merg spre mai bine altele spre mai rau si le luam asa cum sunt,la fel cum am luat si iarna asta ...nu am avut ce face ca sa o schimbam intr-o iarna asa cum ne-o doream si ne-am obisnuit cu ea asa ...fara nici un farmec.

si totusi astazi a inceput sa ninga si a nins pe bune chiar daca s-a topit mai toata zapada. si a nins mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu