duminică, 26 februarie 2006

primavara de iarna

primavara de iarna
primavara de iarna

ai asteptat primavara toata sap trecuta si pana la urma s-a facut cald...o pacaleala cum nu ne-am mai luat de ceva timp pt ca minunea a tinut cateva zile si s-a intors zapada si vantul si frigul. incaltamintea de primavara inca asteapta in dulap sa fie scoasa afara la soare,la primavara(primavara care nu se stie cand are de gand sa vina). toata lumea asteapta primavara ...chiar si eu si idioata asta de zapada nu a facut decat sa imi aduca o raceala...eu care nu racisem iarna asta...asa pe ultima suta de metrii m-a pricopsit cu o raceala de toata frumusetea,poate ca nu a fost numai vina ultimului sloi din iarna ci si a mea si a poftelor ciudate...cand afara era viscol eu comandam inghetata. oricum ar fi iarna asta prea si-a facut de cap si poate ar fi cazul sa inceteze, sa se termine o data si sa lase loc unui anotimp mai dorit si care nu dezamageste atat cat a facut-o ea anul asta. oare e posibil asta cat mai curand? se pare ca nu ..abia dupa 3 martie se anunta vreme mai buna..asta inseamna inca o sap. deprimanta si aiurea...deci se termina sesiunea si vine primavara...macar asa ar fi bine. incaltarile de primavara o sa stea in dulap pana atunci si o sa isi astepte randul la raze de soare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu