duminică, 16 aprilie 2006

21 after all...

21 after all...
21 after all...

intre timp a trecut ziua mea si a fost o zi frumoasa ,a fost soare si tocmai buna de plimbat,m-am intalnit cu putine persone si am facut cam tot ce aveam de gand mai putin partea cu iesitul seara..de lene si de oboseala.

urmeaza un nou an care incepe bine,imi ridic pasaportul sap asta si in mai putin de o sap o sa plec pt o sap din tara...de necrezut!....inca imi e greu sa ma obisnuiesc cu ideea... o sa stau o sap.

as vrea sa multumesc celor care au fost alaturi de mine si m-au sustinut daca stau sa ma gandesc inapoi la anul care a trecut,as vrea sa nu fi suparat pe nimeni si sa fie totul bine in anul ce urmeaza....

sunt happy,happy...parca imi merg toate asa bine de la un timp...sper sa nu se schimbe si sper sa fie toata lumea macar pe jumatate optimista din cat sunt eu de obicei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu