duminică, 30 aprilie 2006

acasa...

acasa...
acasa...

acasa in sfarsit ...cu o zi intaziere si sanatoasa am ajuns acasa,dupa 5 ore de enervare in aeroport si o noapte dormita in locul in care nu te-ai fi asteptat visand la patul de acasa,dupa o saptamana in care am vazut cat vad altii in 2 sunt obosita,fericita ca am ajuns acasa si ca am vazut locuri la care visam pana acum....se pare ca imposibilul e posibil.

cred ca mi s-a intamplat si la dus si la intors tot ce cuiva care pleaca pt prima data in tari straine poate ca nu ar trebui sa i se intample...te trimit cu alta companie cu escala in alt oras la dus,la intors iti anuleaza zborul ,pleci cu o zi mai tarziu prin alt oras decat era stabilit....bine macar ca nu am patit nimic....o calatorie mai lunga cu o zi ,o calatorie in care am vazut o gramada de locuri si care m-a obosit...in sfarsit o sa dorm acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu