sâmbătă, 6 februarie 2010

hei tu!

dinu olarasu - camera cealalta

cand trenurile nu mai pleaca de la gara
iar avioanele nu se ridica de la sol
cand n-am cu ce sa mai ajung la tine
imi vine de pe bloc sa sar in gol
cand marinarii se-ancoreaza-n larg
taximetristii au ramas fara volan
cand n-am cu ce sa mai ajung la tine
si plang ca la un film irakian

atunci m-apuca disperarea
mai bine as chema salvarea

dar uit mereu ca tu esti langa mine
pe toate vreau, chiar vreau sa le las balta
dar uit mereu ca tu esti langa mine
chiar langa mine
esti in camera cealalta

cand nu am bani sa trec nici strada
iar grijile din nou m-apasa
cand n-am cu ce sa mai ajung la tine
si nici la mine acasa

cand totul mi se pare doar o gluma
la care nu mai rad decat cei mici
cand n-am cu ce sa mai ajung la tine
iar tu nu stii ca sunt aici

atunci m-apuca disperarea
mai bine as chema salvarea

dar uit mereu ca tu esti langa mine
pe toate vreau, chiar vreau sa le las balta
dar uit mereu ca tu esti langa mine
chiar langa mine
esti ïn camera cealalta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu