vineri, 19 februarie 2010

toata un zambet

nu imi plac lucrurile triste.
inventand un final fericit ,care inca nu a sosit, traiesc de pe o zi pe alta.
unele pasari zboara in aceleasi locuri in fiecare zi, pacat ca in acest oras nu avem timp sa le observam.
am vazut o egreta pe dambovita, la eroilor, asta primava la podul hasdeu am vazut o rata salbatica urmate de 5 ratuste mici si pufoase, mierlele din cismigiu sunt ceva mai mult decat comun.
amintirea mea despre constanta, iarna, e insotita de zgomotele facute de pescarusi- e inconfundabil mirosul marii, zgomotul pescarusilor si cladirile in paragina de la malul marii.
si la bucuresti sunt pescarusi, nu e mare , dar sunt pescarusi, e dambovita si lacul ciurel,sunt mai multe lacuri. daca ar fi mare poate si la bucuresti ar fi mai liniste si am auzi pescarusii!
in bucuresti sunt porumbei...destul de multi. cineva a vrut sa salveze un porumbel si altcineva din mila l-a salvat de el insusi. in cismigiu sunt multi porumbei si vin aproape de tine cand le dai mancare.
ciori a vazut toata lumea si peste tot, sunt multe ciori si la bucuresti- dimineata pleaca spre vest si seara se duc inapoi spre est.
sunt geamuri mari si luminoase prin care vezi cum calatoresc pasarile, cum vine ceata si pleaca, cum soarele apune.
probabil vara e infernal si probabil ca o sa fie totul bine...sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu