luni, 7 iulie 2008

cum te muti?!


am decis sa ma mut, sa imi fac bagajele si sa ma mut aici , sa incep sa pun totul in cutii si sa le aduc aici, o sa dureze ceva, dar ma mut, ma mut unde imi e mai bine si de azi am decis ca aici imi este mai bine. ma mut cum poate e cel mai ciudat sa o faci, ma mut virtual.
imi mut amintirile, imi mut fotografiile.....dragele de ele , imi mut gandurile, imi mut suferintele si nu in ultimul rand bucuriile cele mai de pret, acele bucurii care sunt indiferente.... si unele cantece au versuri care spun multe si spun adevarul....

Voi ce acum ne ascultati
Mai meditati si nu uitati
In dragoste indiferenta-i cea mai grea
Cu fiecare despartire
O stea din cer se va desprinde
Ia eu voi sti ca atï facut greseala mea

tu stii care e adevarul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu