luni, 14 iulie 2008

multumesc....prieten drag

Cate lucruri extraordinare poate sa faca un prieten...este un fapt incredibil. o zi ca asta , care preconiza iar o pierdere de timp si iar un sfarsit trist si singur printre carti si cursuri, a devenit o zi atat de optimista si atat de ....incarcatoare de baterii. Cred ca in sfarsit mi-am dat seama de niste lucruri de care mi-am dat seama de ceve timp dar inca nu le realizam, inca nu vedeam realitatea pe care ele o presupun. De azi stiu ce vreau , de fapt voi pune in practica ce vrea, de stiut stiam si inainte dar slabiciunile ne opresc sa vedem dincolo de vise, sa vedem adevarul. Ca sa poti trece peste, ca sa poti uita trebuie sa consumi o doza de realitate care te coboara cu picioarele pe pamant si te lasa un pom, stii ca trebuie sa faci un lucru dar nu stii cum, orice ar fi trebuie sa il faci, s ail faci pentru ca mai tarziu sa fii fericit, sa fii liber, liber de sentimente neimpartasite.
Si astazi voi adormi cu noi ganduri si vechi ganduri care am vor insoti peste noapte si peste ziua ce vine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu