miercuri, 20 august 2008

ganduri din timp


chiar daca nu credeam , chiar daca nu speram, chiar daca as fi vrut pur si simplu sa nu ma intereseze uite ca lucuruile stau altfel...cand ai timp liber, timp de pierdut aiurea te pierzi in ganduri, prea multe ganduri, prea multe , exagerat de multe, iar in ultimul timp aceste ganduri nu au adus nimic bun, nimic care sa te bucure.
am calcat in urma pasilor tai, am respirat acelasi aer pe care l-ai respirat si tu candva, am vazut acealeasi locuri ca si tine dar cu alti ochi, cu alt suflet, cu alte ganduri si alta eu. tu ai plecat atunci tu cu gandul si speranta ca te vei intoarce altul, altul s-a intors tot tu.... si niste locuri care pe mine m-au schimbat, m-au miscat si mi-au schimbat multe perspective, pe tine nu te-au schimbat, nu te-au miscat si ai ramas tu...nesperat tu. aer, imagine, pasi, frunze, vai , padure, poteca, lemn, culoare, flori, negru, alb, +, si liniste o liniste care iti inunda fiecare firida a corpului tau, o liniste care te transpune in alta lume, o liniste care schimba..... simte si tu asa cum am simtit eu, lasa totul in urma, lasa totul inainte si pur si simplu traieste in prezent . trage seva si cresti, cresti cu imagini, cu liniste, cu flori si cu ganduri adunate intr-o caseta.....pur si simplu feeric, pur si simplu...doar atat ...liniste.....de ce ai lasat linistea sa iti scape?

Un comentariu: