joi, 28 august 2008

o zi obisnuita

azi e o zi ca oricare alta, astazi invat, invat iar ...sunt cursuri peste tot....nu reusesc sa gasesc un subiect... maine am examen ...primul din toamna asta..sa fie cu noroc
poate vorbesc la telefon mai tarziu, vreau sa iti povestesc ceva. ma gandeam ca daca imi trece raceala o sa ma simt mai bine, e bine fara prea multa caldura afara, la mine in camera e chiar perfect de cateva zile, nu e prea cald...e bine
mi-am adus aminte d creste....imi e dor, si de un cer albastru imi e dor si de el, si de o poteca .... peste ceva timp o sa plec iar ...pe creste, prin paduri, prin munti....

2 comentarii:

  1. te inteleg...invat invat invat...la mine pe 12 e ziua cea mare...pe pat foi, pe jos foi, pe masa foi...unde ma invart dau de cursuri, manuale....ECONOMIE E PESTE TOT..bafta multa...ne vedem sus...cica daca ne putem ca tinta luna, si nu reusim tot e bine, ca o sa ramanem printre stele.

    RăspundețiȘtergere
  2. mai e un pic si o sa fiu anul cinci, dupa cinci vine 6 si dupa6 vine licenta....au trecut 4 ani....cat o facultate pentru altii...si pana la urma tot sus o sa fim

    RăspundețiȘtergere