luni, 1 septembrie 2008

prietenii

citeam o insemnare mai veche, mult prea veche si uite ca lucrurile se schimba in bine, ne maturizam si prieteniile se maturizeaza o data cu noi, cresc si se schimba in bine pana la urma, poate ca pana la urma ramane in ele o farama din normalitatea care le-a consacrat.
uitasem prin cate a trecut o anumita prietenie, uitasem prin cate am trecut si eu si tu si mi-am dat seama ca am supravietuit....cea ce inseamna (in cel mai optimist ton posibil)...suntem tari
era o vreme cand ne scriam, acum ne scriem mai mult sau mai putin virtual, vorbim la telefon si totusi nu atat de des cum o faceam dar suntem in legatura, nu uitam... nu uitam sa ne sustinem, nu uitam ca au trecut 16...ani ...si nu pot sa nu inchei cu wow...ce am mai imbatranit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu