duminică, 30 august 2009

ic ponor sau cum sa fi sef in tren :))


dupa 2 saptamani in care am auzit numai dulcele grai moldovenesc si doar cateva zile de dezmortire pe acasa, iata ca imi fac iar bagajul... plec in tabara.
bine ca am avut timp sa imi spal hainele, e cam mare rucsacul si trebuie sa il car la intoarcere, la dus l-am trimis cu masina.
ma pregatesc sa plec de acasa, sper sa nu fi uitat nimic, verific inca o data biletele si hartoagele care mi-au fost inmanate, sunt responsabila si sunt sefa baietilor, pe cei al caror testosteron nu le da pace se pare ca ii deranjeaza un pic situatia...o sa ii treaca.
la gara parinti, bunici, copii, bagaje mai mari decat ei, profesoare ...fac filmuletele de rigoare si sper ca toata lumea care trebuia sa fie in tren chiar e in tren.
vine nasul, pleaca nasul, initial nu era plictiseala, apoi vine si plictiseala, mai pleaca din cand in cand si revine mai apriga si mai brutal decat te asteptai, iau melodii de pe alt telefon, vin niste dealuri, mai fac poze si dupa ceva timp parca incepem sa ne apropiem...ne apropiem vre-o ora, aveam oricum intarziere-bine ca aveam intarziere, apar genul de constructii care te anunta ca urmeaza si gara din marele oras - fix langa gara HOTEL PAX- intereseaza pe cineva? poate? dar nu pe toti... pax fluturas de stanca- salut pax!
toata lume in autocar sau in masina...eu in masina-nu stiam cum e la raliu- am aflat.
am aflat cum e sa numeri 300 de mere, 150 de nectarine, bine ca nu am uitat de paie(jocuri netestate).
e frumos clujul, l-am vazut prima si singura data din masina, dar stiu mai multe despre metro din cluj-asta nu ajuta pe nimeni.
am ajuns in tabara, ne-am recuperat bagajele, am mancat- am facut cunostinta cu mancarea din ardeal-parca imi e dor de cea din moldova si totusi cea mai buna e cea de acasa...
urmeaza tabara
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5 zile
5 nopti
prima zi- distractie- a doua zi- ploaie- a treia zi- distractie- a patra zi - spectaculos- a cincea zi- nu a avut noapte si au fost prea multe- premiere si foc de tabara.... un drum lung cu autocarul si in sfarsit o baie fierbinte si un somn ma asteapta in valcea... va mai trece o sap pana cand voi ajunge acasa.
indignarea de pe fata unora cand dai o penalizare sau te folosesti pentru un minut de puterea pe care o ai ... nu ma dau in vand dupa ea, satisfactia copiilor cand reusesc ceva spectaculos ... de neinlocuit.
la anul poate ca o sa fiu in medical,sau poate in concediu fara plata, sau poate o sa fiu in somaj, sau in vacanta sau poate ca ....o sa fiu cu siguranta iar in tabara.
mi-am incarcat bateriile cu tinerete, cu voie buna, cu zambete, cu satisfactia de pe chipul fiecarui copil, unii au plans- vor mai fi si alte aventuri! nu uitati asta!























Un comentariu: