vineri, 28 august 2009


stiu ca mai sunt cateva zile...putine ce-i drept.
m-au napadit amintirile si mi-am adus aminte de primul cadou pe care ti l-m facut...l-am luat in ultimul moment si am avut inima stransa, nu stiu daca ar fi trebuit, nu stiu daca era necesar, nu stiam daca voi avea curajul sa ti-l dau...acum e al tau, era al tau din clipa in care l-am cumparat.
sunt momente pe care as vrea sa le traiesc la nesfarsit si momente care inca sunt sterse cu apa si sapun.
in oglinda aratam mai batrani, suntem mai batrani, nu mai intelepti, ci doar mai batrani.
o sa mergem pe biciclete si o sa jucam badmington, o sa fie soare si o sa bem limonada, o sa degustam tort de lamaie si o sa tinem minte doar ce-i frumos. o sa uitam necazurile si o sa imbratisam bucuriile.
cand exista teama renaste curajul, cand exista curaj exista vise...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu