joi, 22 iunie 2006

alte ganduri


alte ganduri

ti-a luat vreo 10 minute sa gasesti telefonul...mi se pare atat de inutil cateodata... l-ai gasit si un zambet iti lumineaza fata,chiar daca nu recunosti ai ajuns sa fi dependenta de el. incerci de vreo 3 ori si a treia oara e cu noroc ...

o discutie care deschide un capitol pe care aproape ca il uitasei,un capitol cu a carui rezolvare te impacasei si era atat de simplu chiar daca nu iti convenea de fiecare data. parca ti s-a stricat seara,altfel nu ai fi in fata calculatorului scriind ce scrii acum. poate ca persoana care stie despre ce e vorba nu o sa citeasca ceea ce scrii acum dar cel putin ai scris...asa ca sa iti mai treaca oful.

maine ai examen...poate ca nu ti-a placut materia si poate ca nu ai trecut prin tot dar o sa te prezinti si cheful de recapitulat ar trebui sa fie destul de mare daca nu ti-a pierit dupa telefonul ala.

cateodata imi doresc sa nu fiu eu aia care ia initiativa,poate pt ca fac asta prea des si tot timpul am impresia ca e vina mea,mai bine nu mai intreb...sa astept sa ma caute altii ,sa vada daca am timp,poate dupa vreo juma de an o sa li se faca dor de mine.

get over it and....nu o mai lua aiurea pe carare in engleza si treci si invata ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu