miercuri, 21 iunie 2006

iunie pe drumuri,prin gari si pe fetele oamenilor


iunie pe drumuri,prin gari si pe fetele oamenilor

in drum spre casa mi-am adus aminte ca vroiam sa plec la tara,realizam ca o sa dorm doar vreo 5 ore si ca nu am bani decat de personal...daca ma duc acum cu personalul o sa am bani de accelerat cand ma intorc...

suna ceasul la 6 si 20..mai bine mai stau un pic ....la 7 fara 10 alergam ca o disperata prin casa pt ca nu imi facusem bagajul(chiar si pt 2 zile iti trebuie cate ceva),nu am apucat sa mananc nimic cu toate ca orezul cu lapte imi facea cu ochiu din frigider...plec de acasa la timp si imi iau din gara ceva de rontait...

un personal f naspa si aglomerat chiar daca era luni, o caldura infernala ,nu s-a deschis nici un geam pt ca cinev aavea un copil,intelegeti ea are copil...si sincer ma bucur pt ea dar nu vad legatura dintre faptul ca ea are copil si ca nu puteam sa deschidem geamurile...ca aare un copil cu ea si ca e curent poate dar faza cu...eu am copil nu prea am inteles..ma rog asa poate ca ii duce pe unii capul.

am stat in soare 40 de minute pana a venit maxi taxi,tot cald dar cel putin era aer. in drumul spre casa ma ajunge foame bine ca sunt boambe ,chiar si asa acre isi fac treaba si stomacul meu se maii potoleste...

in mijlocul potecii un cal...asta trebuie ocolit pt ca pare cam periculos,mie oricum imi e frica de cai..gata am ajuns...surpriza- poarta e inchisa jos deci nu sunt acasa,deci sar gardul,o cana cu apa rece...alta surpriza-nu e curent electric...momentan....bine ca stiu unde e cheia...intru in casa..in sfarsit racoare...incerc sa gasesc ceva de mancare dar e cam bezna peste tot ...intr-un final ma multumesc cu niste mere de prin gradina.

ce se mai intampla la tara....un om a murit pt ca niste opii i-au dat cu o piatar in cap ...a cazut si a facut un cheag pe la creier..ceva de genul asta ...si asta din cauza unei mingii care a sarit in curtea lui...nu e bine sa stai asa aproape de scoala.

un vecin il bate pe altul (alcoolul e de vina) acum e la spital plin de vanatai pe spate, cu arcada rupta ,celalalt e in libertate chinuindu-si probabil in continuare familia.

descopar un catel mic la noi in curte....f dragut e alt si are ochii si boticul negru...nu stiu de unde are atata energie m-a urmarit toata dimineatza pe acolo cat am avut treaba.

imi vizitez florile....for nistor to know....sunt super ok si cresc ...sper la anul sa si infloreasca.

am mancat capsuni,visine,mere acre,mere dulci ...oricum mi-am facut plinu pt ceva timp de acum incolo.

inapoi acasa...trezit la 6 ...de data asta nu am mai lenevit,in gara mi-am luat catavencu..deja sunt f plictisitoare cartile pt examen,un pic de amuzament nu strica. pt ca mi-am aeconomisit banii ma intorc cu acceleratul..nu e mai bine decat in personal dar cel putin e mai rapid.

din toata nebunia mea m-am ales cu : am trecut prin aproape 2 carti la igiena(si e f plictisitoare),mi-am vazut bunicii(trecuse o luna si ceva),am vazut grau galben si mult si albastrele si maci,am mancat tot felul de verzituri,m-am plimbat cu trenul,am vazut locuri dragi mie la inceputul verii (de 2 ani rateza chestia asta). si pana una alta a fost bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu