sâmbătă, 17 iunie 2006

printre fulgi...


printre fulgi...

Unii oameni viseaza dimineata inainte sa se trezeasca,cel putin asa visez eu,altii....nu stiu cand viseaza altii. te trezeste un zgomot de sticla sparta si iti aduci amine ca nu e sticla pt ca nu are de unde sa fie sticla,e meseriasul care imi tine camera si de fapt toata casa in santier de 2 sap...doar ce m-am obisnuit.

e moale perna si nu vrei sa te trezesti,te cuibaresti si mai bine in pat si visezi in continuare frumos si speri ca nici un poc si nici un bum sa nu iti perturbe momentul tau de liniste ...nu se stie cand vei putea sa te mai trezesti cand vrei tu,dar visezi ca vei putea si te cuibaresti si mai ine.

Bum si poc in fata oglinzii vezi ce urme de cearceaf ai pe fata ...daca as avea toata ziua fata pe care o am dimineata as speria pe toata lumea,un drum pana la bucatarie si cateva mormaituri de buna dimineata . . . pana la urma esuez inapoi in pat sa imi revin poate mai fur cateva minute de refacere ,doar poate...

te trezesti pe bune si iti doresti ca visul sa nu se fi terminat...dar visele au si sfarsit l-ai vazut de atatea ori,chiar urmele de cearceaf de pe fata cand te uiti dimineata in oglinda sunt un semn ca se mai si termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu