duminică, 4 iunie 2006

o saptamana


o saptamana magnify

o saptamana in care asa cum spunea chiar el...a fost festivalul Tudor Gheorghe,sapte spectacole si un singur artist care sa ne incante auzul. Mi-am dorit f mult sa vad diligenta cu papusi dar nu a fost sa fie pentru ca eram rapusa de boala si biletele au ajuns la altcineva,altcineva care a avut o seara perfecta la un spectacol extraordinar in timp ce eu boleam acasa in pat cu febra si dureri de gat ingrozitoare.

Am facut si un lucru frumos saptamana asta...poate ca i-am indeplinit cuiva un vis,un vis care i se parea imposibil,mie mi-a fost demonstrat ca imposibilul e posibil ,e frumos sa faci un lucru frumos chiar daca nu dureaza mult...macar gandul sa stii ca ai facut pe cine fericit e frumos.

si am avut bilete la toate spectacolele si a fost frumos si speram ca o sa mai fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu