luni, 13 octombrie 2008

2 zile perfecte

si pana la urma peregrinarile din acest an te-au dus in locuri care au fost atinse doar cu gandul pentru o zi ...atunci vremea vroia altceva de la tine. neasteptat ...a fost un plan fara plan de fapt.
fericirea e dincolo de tine...te inconjoara...
Dumnezeu a creat fiinte extraordinare, si nu am refer aici la noi oamenii, a creat plante si a creat pasari..... fluturasul de stanca este una dintre ele...delicatete si gingasie intr-o fiinta cat pumnul unui copil, suplete si o adaptare extraordinara la viata sus , pe stanci, incredibil cum o fiinta atat de impresionanta s-a adaptat intr-un mediu atat de ostil si pe care dorul ne face totusi sa il vizitam din cand in cand. fluturasul de stanga...privirile unui gand plin de sperante, zambetul unei descoperiri extraordinare, si daca unora poate li s-a parut ciudata reactia mea , nu au realizat insa impresionanta descoperire.. :)
,,este greu de descris sentimentul pe care il ai cand urci valea''..... iar raspunsul ar fi ....,,un sentiment de inconstienta'' si apoi vine zambetul....
-de unde veniti fetelor?
- am urcat valea A..
-sunteti niste eroine!
- stiti ceva de cabana O.? se pare ca e inchisa , iar aici nu mai au locuri. voi unde stati?
- avem 3 camere la P.
...apoi le-au sclipit ochii si au disparut in noapte ce isi intra in drepturi.....
suntem toti un zambet si prin zambet suntem....
toamna picteaza, picteaza idei si efecte, picteaza murind, mor frunze....unele mai extraordinar decat altele, dramatic si spectaculos.
exista vulpi urmaritoare, se pare ca anumite servicii si-au schimbat oamenii, ciudat ?! si eu care credeam ca vulpile sunt inofensive.....parsive si urmaritoare...pacat ca si-a pierdut simtul salbaticiunii....sau poate ca era vulpoi! :))
natura e perfecta, in 2 zile perfecte am avut parte de natura perfecta din toate privintele....cea mai frumoasa toamna....
cerul e albastrau, foarte albastru, stelele stralucesc si luna lumineaza...mai mult atunci cand e aproape plina...
asa ca priveste cum picteaza toamna...pentru noi picteaza...:)

2 comentarii:

  1. Salut! Din intamplare am dat de blogul tau. De fapt cautam o fosta colega de facultate, careia ii spuneam "nana". Citind, initial chiar am crezut ca esti ea. Aveti acelasi stil de a fi si chiar aceleasi pasiuni. Dar cand m-am uitat la datele personale, mi-am dat seama ca am gresit. Citesc cu placere ce scrii, imi aduci aminte de nana. Sa nu te superi ca te-am abordat, dar chiar imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. e frumos sa te relaxezi cititnd ceva ce iti face placere! ... ;)

    RăspundețiȘtergere