luni, 27 octombrie 2008

ce iti spuneam

bine pentru tine, rau pentru ceilalti, asa s-ar traduce vestile pe care le-ai primit in ultimele 2 zile. imi doresc sa pot face ceva, orice dar sa conteze, sa conteze si sa poti sa rezolvi totul, sa treci peste sau sa fie totul iar perfect, ar fi frumos, dar cateodata visam ceea ce nu putem face, oricat de mult am incerca si oricat ne-am stradui. m-am mai gandit la chestia asta si alta data, cand totul era mult prea perfect pt mine pentru ca altora sa nu li se intample cine stie ce tampenie, iata ca mi se demonstreaza inca o data ca nu totul este perfect, ca fericirea ta este umbrita de tristetea celor din jur, ar fi asa frumos si simplu sa poti rupe din fericirea ta si sa poti da si altora, macar o mica parte, partea care sa faca diferenta dintre rau si bine si sa devina bine si bine. viata nu e dreapta, stiu asta, nu e nici o noutate.... incercam, nu stim ce incercam...incercam sa fie bine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu