marți, 14 octombrie 2008

uitasem...


ma gandeam la ce am scris ieri si mi-am dat seama ca am uitat ceva...
si totusi atunci cand varful e platou echipa de Kung Fu Panda isi savureaza rasplata...prajituri de casa ...sa ne fie de bine ca am terminat cu bine...si intregi

un banc de MV foarte gustat azi
erau doi cerbi
unul avea coarnele mari si il chema Cornel
celalalt avea coastele proeminente si il chema Costel!

foarte funny...dar nu toti il gusta

luna plina astazi, haloul din jurul ei mi-a adus aminte de cat de poluat este orasul asta, zgomotul masinilor mi-a ametit mintea pentru prima daca de cand stau aici, ma infurie masinile in care nu exista decat o persoana...soferul
maine ma voi duce iar pe jos la facultate...astazi am vazut o trotineta intr-o vitrina....tentant - ma vad coborand dealul spre fac si strigand cat pot sa tare ,,-Partieeeeee! '' ...nebunii de o clipa.

sa zambim, am invatat sa zambesc , e bine sa inveti sa zambesti in fiecare zi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu